Technická podpora
Dôležitá informácia a kontakt na podporu
Technická podpora je k dispozícii len zákazníkom, ktorí si zakúpili zariadenie od Pipl. Pri kontaktovaní je dôležité uviesť telefónne číslo, na ktoré bola objednávka.
Upozornenie: Čas spracovania vašej žiadosti závisí od správneho formulovania problému a zaťaženia technika!
Dôležité: Skôr ako nás kontaktujete, prečítajte si návod na použitie dodaný so zariadením alebo videonávod na našom kanáli Youtube (prejdite na YouTube).
Ak chcete alebo nám napíšte e-mail: sk@pipl.eu
Technická podpora k dispozícii od pondelka piatku Od 9:00 do 18:00.
Technická podpora poskytuje:
- Poradenstvo pri inštalácii a nastavení zariadenia, ak je zariadenie pripojené v súlade s návodom na obsluhu a inštaláciu.
- Návod na používanie zariadenia vo forme technických letákov na základe oficiálnej používateľskej príručky.
- Poradenstvo o typických problémoch, ktoré môžu vzniknúť počas inštalácie.
Technická podpora vám nebude môcť pomôcť:
- Nastavenie a diagnostika zariadení pomocou programov pre vzdialený prístup (Teamviewer, AmmyAdmin) alebo iných;
- Poradenstvo sa týkajúce zariadení ktoré boli zakúpené alebo dovezené na Slovensko neoficiálnym spôsobom alebo boli zakúpené v zahraničných alebo iných internetových obchodoch.
- Vzdialene nastavenie zariadenia prostrednícvom webového rozhrania
- Konzultácie sa týkajúce zariadení výrobcov, ktorých produkt neni predstavený v internetovom obchode pipl.sk
Máte nejaké otázky? Zodpovieme ich. Prosím, pozorne vyplňte kontaktné údaje.